woensdag 17 oktober 2018

Aankondiging 1

Hey lezers

Morgen is het zover...
Ik ga naar mijn eerste theaterstuk kijken voor school. Met een paar andere leerlingen ga ik naar de voorstelling ‘Niets’ gaan kijken.
‘Niets’ is een voorstelling van de theater vereniging ‘De Nwe Tijd/HETPALEIS’.
Het gaat over Pierre, een jongen uit 2B die op een dag gewoon op staat in de klas en efe klas meteen verlaat. Het leven heeft niets meer te betekenen voor hem. Zijn klasgenoten proberen hem duidelijk te maken dat hij het fout heeft en bouwen ‘De berg van betekenis’.

In mijn volgende post zal ik jullie mijn ervaring laten weten en hoe het stuk geweest is.
Niets (trailer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Epiloog

Boeken kunnen zeer leerrijk zijn maar een film of een serie krijgt toch mijn voorkeur. Ik zit nu eenmaal nog op school en daar verzinnen...